wtorek, 9 kwietnia 2013

powiedzmy, że mam aparat:-)

Przez ostatni miesiąc jak na złość ani ładowarka do aparatu nie działała ( i ciągle nie działa) , ani kabla nie było do podładowania od kompa:-( i dziś telefonem męża zrobiłam kilka zdjęć, bo ma lepszy niż ja.

 Na zamówienie z podziękowaniami




Kolejna troszkę w stylu retro. 
Wykorzystałam bardzo stare i bardzo sztuczne sznury pereł po pewnej starszej Pani




Na koniec zegar- chyba nie pokazywałam go jeszcze.
Dostałam taki najzwyklejszy w mało ciekawy deseń, a do mojego powiedzmy "przedpokoju",  (bo chyba nim nie jest do końca) chciałam same ciemne dodatki. Tak więc przemalowałam, rozkręciłam, poprzekładałam i oto efekt.
Jutro może się zbiorę i wrzucę zdjęcia reszty rzeczy...


I moja duma- ramki z napisem 'memories' z lumpeksu za grosze
i zdjęcia z zimowego spaceru rodzinką:-D


4 komentarze:

  1. Super te ramki:) Karteczki też fajne tylko mało co widać na zdjęciach niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny klimacik:-) a ramka super, jak ja lubię takie lumpeksowe łowy:-)szczerze mówiąc jak przegladałam same zdjecia to pierwsze ona rzuciła mi się w oczy:-) a potem doczytałam skąd jest:-) właśnie jutro wybieram się do mojego ukochanego lumpka i mam nadzieję znaleźć jakieś cudeńka:-) pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na resztę fotek:-) pozdro Kamila;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak w lumpkach można znaleźć takie skarby to od dziś zacznę do nich chodzić:)

    OdpowiedzUsuń