środa, 17 kwietnia 2013

dotychczas w pokoju miałam tylko samotnie wiszącą zwykłą oprawkę z żarówką. wracam z praktyki, a tu miła niespodzianka:-D lampa którą przemalowałam już parę miesięcy temu zawisła wraz z rozetą:-)





 kolejne rzeczy to o których już wspominałam czyli dodatki z przedpokoju- tablica korkowa przemalowana- z zadaniami do zrobienia oraz "obrazek" za drzwiami z sentencją bodajże podaną przez Super Nianie:-)



i na sam koniec poznając nową dzielnicę dowiedziałam się że w Gliwicach jest sklep który zowie się KIK, a w nim dużo ciekawych rzeczy i tak oto zaopatrzyłam się w klatkę. w sumie już dłuższy czas się nad taką zastanawiałam:-)


2 komentarze:

  1. Super to wszystko wygląda. Już nie mogę się doczekać jak zobacze to w realu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. warto było czekać:-) bardzo fajne dodatki:-) a ja już przebieram nogami bo w Arenie dziś mieli otworzyć pepco:-) pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń