czwartek, 11 października 2012

rocznica ślubu i inne

kartka dla moich rodziców z okazji 26 rocznicy- i wykorzystałam piękny wykrojnik (serwetka) od Darii. chyba muszę się do niej jeszcze uśmiechnąć:-)


I "nowe" pudełeczka na pierdoły do kartek- na stemple, kordonki i nożyki z ostrzami. Oklejałam starym słownikiem francuskiego. Chciałam je ozdobić transferami jak pojemnik środkowy, ale gdy jest pokryty klejem to nie bardzo wychodzi, a nie wiedziałam, że tak wyjdzie:-( i musiałam kombinować, ale i tak mi się podoba


6 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka:)a ten wykrojnik naprawdę warty tego by się przy nim namęczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha i proszę wyłącz tą weryfikację obrazkową bo przez to nikt ci nie będzie komentował prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. ???? a co to takiego? nawet nie wiem że to mam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedzinki u mnie :)
    Świetny pomysłl na oryginalne pojemniczki :)
    Śliczna karteczka ręcznie wykonana dla rodziców to cudowny prezent :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wejdz w projekt potem po lewej stronie w ustawienia i posty i komentarze i przy weryfikacji obrazkowej wciśnij NIE :) i już
    Przy okazji gratuluję wygranego candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pomysłów i talentu!

    OdpowiedzUsuń