sobota, 6 października 2012

I znowu coś nowego...

Projekt kartki zmieniał się średnio co 5 min, a robiłam ją naprawdę długo wiec z 10 razy ją przerabiałam i oto efekt końcowy:-)




I nowa ozdoba nad kominkiem:-) ostatnio wchodząc do piwnicy przyjrzałam się zdjęciu które wisi tam (od dobrych 5 lat czyli tak długo jak tu mieszkamy) byłej właścicielki mieszkania wraz z mężem w tej właśnie starej ramie z passe pattout. Pobawiłam się nią trochę i taka ozdoba powstała. Niestety długo się nią nie nacieszyłam- może tydzień, bo dziś moje dziecko zbiło szybkę w trakcie zabawy:-(


2 komentarze:

  1. Wow:) No nie poznaje koleżanki. Tyle postów w przeciągu paru dni? Super bardzo się cieszę. No i współczuje Twojej ramce:( a karteczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu,jaka szkoda...:( bo swietna ozdoba;D

    OdpowiedzUsuń