wtorek, 13 listopada 2012

nie tylko scrapbookingiem człowiek żyje;-P

Nie wiedzieć czemu, ale poczułam czasowy przesyt robienia kartek :-( mam tyle nowych rzeczy, a nie chce mi się robić. Dlatego robię coś innego :-D

1. Lusterko dostałam kiedyś i tak sobie leżało bardzo długo bezpańskie aż się doczekało :-D oczywiście mam zawsze problem z utrzymaniem pionów i poziomów, więc kwiatki są trochę nie symetrycznie, ale co tam :-)


2. Kupiłam bluzkę za 1zł, bo spodobał mi się kolor. Miała okropne bufiasto-falbankowe rękawki, a spod łezki w dekolcie wystawał zielony top poliestrowy:-/ odprułam rękawki i z nich oraz koronki z jakiejś spódnicy zrobiłam kołnierzyk a'la bebe i doszyłam. Cóż pierwszy raz szyłam kołnierz - po rozprasowaniu powinien wyglądać ok :-D Teraz bawię się w przerabianie kolejnej 1 złotówkowej bluzki - tym razem poczekam na maszynę od mamy:-) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz